E-mail marketing

E-mail marketing er en meget effektiv metode til at generere kundeinteresse og opbygge varige relationer med dine kunder.

Uanset om du er B2B eller B2C virksomhed, så bør du overveje
E-mail marketing

E-mail marketing er en utrolig kraftfuld markedsføringsmetode, der tilbyder flere unikke fordele, som enhver virksomhed bør overveje.

E-mail marketing tillader nemlig direkte og personlig kommunikation med dine kunder. I stedet for at håbe på, at din målgruppe ser din reklame i en online annonce eller i et socialt mediefeed, leverer du dit budskab direkte til deres indbakke. Og ikke bare det, du har evnen til at skræddersy dette budskab til forskellige segmenter af dit publikum, hvilket gør din kommunikation meget mere relevant og effektiv.

Marketing i:

Uvurderlig indsigt og mulighed for segmentering og målretning

Med de fleste e-mail marketing platforme, kan du nemt spore nøglestatistikker som åbningsrater, klikrater og konverteringer.
Dette giver dig uvurderlig indsigt i, hvad der fungerer og hvad der ikke gør, og giver dig mulighed for løbende at forbedre og optimere dine kampagner.

E-mail marketing er også fantastisk til at opbygge og vedligeholde kundeloyalitet. Ved regelmæssigt at sende relevante og værdifulde e-mails, kan du holde din virksomhed i toppen af dine kunders sind, styrke forholdet til dem og øge deres loyalitet over tid.


Derfor skal du bruge e-mail marketing i din strategi

B2B

B2B

Du skal bruge e-mail marketing i din B2B strategi, fordi det giver dig mulighed for, at have direkte kontakt med dine kunder og prospects, det giver dig mulighed for at segmentere/målrette budskaber og det er en kosteffektiv markedsføringskanal. E-mail marketing er en effektiv måde til at holde kunder opdateret om nye produkter, tjenester eller opdateringer i din virksomhed. Ved at sende relevant indhold direkte i deres indbakke kan du øge engagementet og konverteringsraterne.

B2C

B2C

Du skal bruge e-mail marketing i din B2C strategi, fordi det giver dig en direkte kontakt med dine kunder, mulighed for at målrette kampagner og øge kundetilfredsheden. B2C virksomheder bruger ofte e-mail marketing til at sende nyheder, tilbud og kampagner til deres kunder. Dette er en fantastisk måde at drive salg på og øge kundens engagement med dit brand. Du kan også bruge dine e-mails til at styrke kundeloyaliteten og opbygge langvarige relationer.


Relaterede services

Sociale Medier
Digital strategi
Google Ads
SEO
Inbound marketing

Er der andet vi kan hjælpe med?

Hjemmesider

Professionel og resultatorienteret hjemmeside udført i WordPress

IT Konsulenter

Danske og udenlandske IT konsulenter til et hvert projekt

Hosting

Professionelt dansk webhotel, som imødekommer jeres behov

Intranet

Cloudbaseret intranet løsning igennem Microsoft Platformen

Automatiseringer

Automatisering af alle administrative processer udført i Microsoft Platformen

App udvikling

Modeldrevet eller skræddersyet apps og systemer til alle formål

Skal vi hjælpe dig?

Vi starter hvor du er. Lad os se hvad du har og tage den derfra.

Philip Jørck

CEO, Marketingchef, Partner

26 11 84 55 

pj@standardweb.dk

Er det tid til at optimere din forretning?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få vores nyeste blogindlæg, viden og meget mere om automatisering sendt direkte til din mailindbakke.