Er du drevet af salg og at skabe stærke digitale løsninger? Brænder du for at hjælpe kunder med at navigere i den digitale verden? Hvis du kan se dig selv i rollen som bindeleddet mellem kundernes behov og vores digitale løsninger, så læs videre.
Vi leder efter en person, der kan hjælpe os med at give vores nuværende og kommende kunder en stærk online tilstedeværelse.
Hvis du har indsigt i onlinemarkedsføring, hjemmesider og webshops, eller hvis du har erfaring fra IT-konsulentbranchen og samtidig er sælger i hjertet, så vil vi meget gerne høre fra dig.
Du får ansvaret for at opsøge, rådgive og sælge til nye kunder. I tæt samarbejde med vores CEO, udvikler og leverer du den helt rigtige strategiske løsning, som skaber værdi og bidrager til vækst hos kunderne.
Du får ansvaret for hele salgsprocessen fra udvælgelse af kundeemner, og til at gennemføre dialogen og salget med kunden.
Du er selv med til at opbygge rammerne, for der er en stor grad af frihed, som følger med ansvaret i jobbet. Der er mulighed for at arbejde ud fra ét af vores kontor.
Hvor du bor i landet, betyder ikke så meget, da udgangspunktet er en blanding af arbejde hjemmefra og arbejde fra ét af vores kontor. I opstartsfasen vil der være en større andel af arbejde fra kontoret, i forbindelse med oplæring.
Vi er på en stor vækstrejse og for den rette kandidat er der også en mulighed for at være med til at forme den nye salgsorganisation.
Hvem er du?
Du har erfaring med opsøgende salg, og meget gerne af webshops og online markedsføring, eller med salg af konsulentydelser.
Det er vigtigt at du er selvmotiverende og resultatorienteret. Du arbejder selvstændigt og trives med at kontakte potentielle nye kunder, såvel som at afholde digitale og fysiske møder.
Da vi er i gang med en vækstrejse, så er det et stort plus hvis du har en iværksætterånd og kan se dig selv i en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og kort fra tanke til handling.
Vi søger en kollega som er vant til at skabe gode resultater og ansvarlig for eget budget. Du kan derfor dokumentere en stabil performance fra tidligere.
Hvem er vi?
Standard Web har eksisteret siden 2016 og håndterer alt fra SMV-virksomheder til store danske brands.
Vi leverer online marketing, webshops, automation samt IT-konsulentydelser, til vores kunder. Vi ønsker at levere løsninger til vores kunder af høj kvalitet. Vi ønsker at levere de rette løsninger til vores kunder, som hjælper dem i deres vækst. Vi arbejder ikke med bindinger på vores aftaler.
Som en del af vores vækstrejse og i tråd med vores digitale kompetencer arbejder vi primært remote. Vi har kontor lige uden for Silkeborg samt lokaler i centrum af København.
En konkurrencedygtig lønpakke sammensættes ud fra kvalifikationer. Provision vil udgøre en del af lønnen.
Vil du være en del af vores team?
Så søg stillingen hos os! Send din ansøgning og CV til info@standardweb.dk
Vi vil løbende indkalde til samtaler, så skynd dig at få din ansøgning afsted.
Vi ser frem til at høre fra dig, og har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte CEO Philip Jørck på 26 11 84 55.
Professionel og resultatorienteret hjemmeside udført i WordPress
Danske og udenlandske IT konsulenter til et hvert projekt
Professionelt dansk webhotel, som imødekommer jeres behov
Cloudbaseret intranet løsning igennem Microsoft Platformen
Automatisering af alle administrative processer udført i Microsoft Platformen
Modeldrevet eller skræddersyet apps og systemer til alle formål